-->
„Za dużo roboty (bo na parkingu przed warsztatem czeka kolejka aut), za mało pracowników (bo o dobrego mechanika coraz trudniej), więc jeśli już się szkolić, to tylko z tematów technicznych” – takie głosy są wciąż częste w środowisku właścicieli serwisów samochodowych. Tymczasem umiejętność właściwego zarządzania zespołem ludzkim stanowi różnicę między warsztatem, który radzi sobie dziś, a takim który za 10 lat będzie liderem lokalnego rynku.
„Miękkie kompetencje” w kontekście warsztatu samochodowego to umiejętność budowania zespołu, którego członkowie skupiają się na wspólnym celu zamiast na wzajemnej rywalizacji o względy szefa. To umiejętne zarządzanie ludźmi i motywowanie ich tak, by nie postrzegali pracy tylko jako źródła co miesięcznego przelewu na swoje konto. To także umiejętność rozumienia dynamiki grupy i trzymania na wodzy tych emocji, które mogą mieć niekorzystny wpływ na zespół oraz dbania o jasny przepływ informacji w obrębie firmy. Tego wszystkiego uczą Klientów certyfikowani trenerzy Akademii Praktycznych Umiejętności, a najlepszą rekomendacją dla naszych kompetencji jest zaproszenie Akademii do stworzenia indywidualnego programu szkoleń dla jednego z importerów samochodowych w Polsce.